www.vergadering.nu  Recensie-index  www.vergadering.nu

1 RECENSIE


Kijk! daar komt de hemel
Leven in Gods bovennatuurlijke kracht
Bill Johnson en Michael Seth 
Uitgeverij Arrowz
9789490489007
264 pagina's
€ 13,50
Dit boek bestellen bij Boekwinkeltjes.nl (tweedehands)...
of zoek bij: fakkel.nl | ichthusboekhandel.nl | goedhartboeken.nl

Kunnen kinderen de hemel naar de aarde brengen? JA!

Kijk! daar komt de hemel! bevat veel waargebeurde verhalen over hoe God wonderen door kinderen doet. Deze gids legt bovendien uit hoe jij kunt leven in Gods bovennatuurlijke kracht.

Jezus heeft een spannend leven vol wonderen en zegeningen voor jou. Als je door Zijn liefde ontdekt wie je echt bent, wordt je leven een groot avontuur. Samen met Hem zul je de hemel naar de aarde brengen!

In Kijk! daar komt de hemel! wordt op een begrijpelijke manier uitgelegd hoe je kunt leven in Gods bovennatuurlijke kracht. Het is geschreven voor kinderen, maar wereldwijd maken ook veel volwassenen dankbaar gebruik van deze unieke gids.




1. - maart 2012

Gids voor kinderen

Boekrecensie door Herstel-redactie

In veel gemeenten worden kinderen 'beziggehouden' zonder ze op hun eigen niveau te vertellen over het belang van een intieme relatie met God en een voortdurende wandel in afhankelijkheid van de Heilige Geest. Onbewust wordt vaak gedacht dat dit iets is voor volwassenen, en kunnen kinderen zich wel bedruipen met een verhaal en een kleurplaat. Volgens Bill Johnson & Mike Seth, de auteurs van 'Kijk! Daar komt de hemel' wil Jezus dat ook de allerkleinsten wandelen in zijn kracht en volheid.

'Dus hoe ontvang je dingen uit de hemel? God kijkt naar je geloof en zegent je dan en geeft je de goede dingen die Hij heeft in de hemel. Je Vader eert en respecteert jouw geloof. Als je je geloof gebruikt, zeg je eigenlijk: 'Papa, ik vertrouw U en geloof in U.' Dit soort onderwijs wordt ondersteund met mooie waargebeurde verhalen. Kinderen worden uitgedaagd om in de volheid van de gaven van de Geest te stappen, zieken de handen op te leggen en in geloof te leven zoals Jezus. Daarnaast mogen kinderen leren om Gods stem te verstaan en visioenen te zien.

Een aantal terugkerende onderdelen in het boek zijn het dagboek (Schrijf op of teken wat de Heilige Geest je heeft laten zien), de reisavonturen (Let eens op of je mensen vindt die Gods vriendelijkheid, vrede en liefde nodig hebben. Hoe kun jij de hemel laten zien?) en tijd met je Koning (gebedsadviezen: heet je Vriend, de Heilige Geest, welkom. Hij leeft altijd in je om je kracht te geven). Het boek staat tevens vol met prachtige tekeningen en is voorzien van een inleiding voor ouders en kinderwerkers.

www.vergadering.nu